Monday, February 28, 2011

yeah! tamat sudah..

apa yang tamat ni???
ce cter......

alkisahnya begini...
pada 27 Feb 2011..telah berlangsungnya "Larian Bangi Perdana 2011"
aku secara tak sengaja telah menjadi peserta larian ni..(niat sebenar nak cuci2 mata je)
aku rasa dalam 5km pertama je kowt aku berlari..selebihnya tayar pancit..hee
fuhh~pancit mak nyah..aha (berdiet aku seminggu sebab nak berlari punya pasal)
A0483..aaa ni la no. penyertaan aku sebagai pelari 10km..muehehe..

seronok ke berlari tu???
seronok ke ea?
emm seronok la juga..sebab ramai awek..(aha aku bukan mata keranjang ok)
ramai gila "star2" marathon yang turut serta..macam2 pasukan..
aku steady je..zuppp~awek pecut aku..(mne bole kalah ngan awek cun2 ni an)
aku pown kejar la awek 2 balik..hee "seiring dan sejalan gitu"
awek 2 memang superb la..ngeh~
dalam khusyuk aku berlari..tiba2 ada abang Rahmat (AR)..(dak GMi je kenal)
gila la~

aku: bang..
AR: oi sahabat..
AR: sorg je ke?
aku: aah..ajak membe2 sume xnk..

adeh~
aku nak lari..tapi AR ajak borak2 pulak..
katanya kaki dia melecet..aku pown kesianla kan..
hee jadi.., aku pown berjalan jela dgn AR ni..sampai garisan penamat..
yeah!!!akhirnya berjaya juga aku habiskan larian..

aku nak cerita banyak2 pown bosan je kan..
hee..gasak ko la DODOL~

air tin berkarbonat ni aku dapat hasil cabutan bertuah A0483..
pertama kali no. aku kena..hee


aaa ni la buktinya bahawa aku telah menjadi peserta larian..


emm AWAK..nanti kita jog sama2 ea.. :)

No comments:

Post a Comment