Wednesday, March 2, 2011

nak menCAPUB bole???

ohoi..
apa CAPUB  tu woi!
entahla..selalu je aku dengar masa sekolah dulu..
tak tahu la betul ke tak cara eja CAPUB ni..
CAPUB ni kira "trademark" yang telah dipelopori oleh senior2 aku dulu..
akhirnya~barula aku tahu maksud capub = cari publisiti..

apa kejadahnya aku menaip untuk cerita pasal CAPUB ni???
*ko ni suka bertanya..pastu ko jawab sendiri an.."gelaaabaaahh la ko ni"
haha..aku punya suka la..ada aku kisah?
enough dodol! ko dah banyak merepek dah ni..

kepada mereka yang lalu lintas blog aku ni kan..terima kasih banyak ye~
hee..aku nak mencapub kan diri aku dalam blog ni..
ok serius aku poyo!
emm..bila aku ada masa kan..aku suka basuh motor kesayangan aku..
barula rasa tenang sikit..bersih dan berkilat gitu~ hee..
motor jela satu2nya harta aku..
seronok bawa motor ni..kalau jalan sesak, bole menguji kecekapan menunggang..
kalau hujan..jangan cakap la kan..dah nama pon naik motor..hujan tu kan rahmat~


baru habis basuh..
selesai sudah mengelap..


aaa ni la motor aku..berkilat tak?

tapikan~
kalau..kalau..kalau..nak "dating je tak best"
sebab aku hanya ada motor..nak bawa si dia memang tak boleh la kan..
emm tu jela setakat ni..ngeh..
emm bila nak "dating" lagi ni..ngeh ;)




No comments:

Post a Comment