Tuesday, March 15, 2011

sabo jela~

BENGANG aku dengan orang yang suka mencuri ni..
oit! beli la sendiri..
aiiissshhh~dah 2 kali TEMBIKAI aku hilang ni..(topi keledar)
apalah hak aku nak menghukum orang ni kan..
sesungguhnya doa orang yang teraniaya itu makbul..
weyh! hidup ko sentiasa dilanda resah gelisah..baik ko pulang balik..

ermmm..aku bukan nak kecoh2..
aku pun cuai jugak sebab biarkan je TEMBIKAI tak bertali..
adoi2..tak macho laaa~naik Z tapi..TEMBIKAI~

p/s..kawan2 sila jangan gelak di kala aku memakai TEMBIKAI style~

2 comments:

  1. awak...saya datang sini..bg ikan makan...
    cian...dah bape lame ikan awk ni xmkn entah..hee;p

    ReplyDelete
  2. hee..thanz ye bg ikan ni makan..

    ReplyDelete